Martyna Iwińska – Gotkowska
Logopeda
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz logopedia. Doświadczenie w pracy z dziećmi uzyskała pracując w placówkach w Warszawie oraz Rzeszowie. Na bieżąco uczestniczy w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych podnosząc swoją wiedzę i kwalifikacje. Ukończyła szkolenie metody GORA, którą wykorzystuje w pracy z pacjentami. Interesuje się alternatywnymi i wspomagającymi formami komunikacji (AAC). Pracuje z dziećmi z dyslalią, opóźnieniem rozwoju mowy, dyzartrią, wadami genetycznymi, alalią, niedokształceniem mowy pochodzenia korowego (afazją dziecięcą), niepełnosprawnością intelektualną oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Agata Pelc
Psycholog
Psycholog oraz nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła również studia pedagogiczne oraz podyplomowe kwalifikacyjne: Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, zespołem Aspergera. Stale podnosi swoje kompetencje uczestnicząc w specjalistycznych kursach, szkoleniach warsztatach i konferencjach a także współpracując z różnymi specjalistami. Obecnie pracuje w szkole podstawowej oraz w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej Nr 1, w Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci w Rzeszowie oraz w Stowarzyszeniu na Rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Titum”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o szczególnych potrzebach rozwojowych, m.in. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Downa, nadpobudliwością psychoruchową i innymi zaburzeniami rozwojowymi.
Mariusz Zawierucha
Pedagog
Pedagog specjalny, terapeuta osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju a także terapeuta WWR (Wczesnego Wspomagania Rozwoju). Ukończył edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną, edukację i rehabilitację osób z autyzmem, wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz edukację wczesnoszkolną przedszkolną. Obecnie realizuje szkolenia specjalistyczne dla osób ubiegających się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego. W Stowarzyszeniu Titum pracuje w poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka (WWRD). Prowadzi też zajęcia w ramach indywidualnej terapii zajęciowej i pedagogicznej. Na co dzień pracuje jako wychowawca i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w Niepublicznej Szkole Podstawowej “Kraina Uśmiechu” w Rzeszowie.
Aleksandra Świdrak
Terapeuta integracji sensorycznej
Terapeuta integracji sensorycznej. Swoją wiedzę zdobyła w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Ukończyła również oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnymi trudnościami. Pierwsze doświadczenie zdobywała jako wolontariuszka we wspólnocie „Perełki”, która zrzesza osoby niepełnosprawne oraz ich rodziny. Następnie pracowała w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej przy Podkarpackim Hospicjum dla Dzieci oraz Placówce Wsparcia Dziennego w Ropczycach. Praca sprawia jej wiele radości i satysfakcji. Regularnie uczestniczy w podnoszących kwalifikacje szkoleniach i kursach, które pozwalają jej bardziej zrozumieć dziecko i jego „świat”.